دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای فرواگ ، فرهاد مدیری به نام نام من عشق است

نام-من-عشق-است-1

Download New Album Farvaag Called My Name is Love

#فرواگ ، فرهاد مدیری#نام من عشق است

لینک دانلود آلبوم 320 تکی

01 – You
02 – Chicheka Man
03 – Gol Laleh Laleh
04 – Memory
05 – Hey Lily
06 – Dokhtar Amoo
07 – The Union Of Paradoxes
08 – My Yellowness
09 – My Name Is Love
Farvaag – My Name is Love

آیین رونمایی از نخستین آلبوم موسیقی فرهاد مدیری با نام هنری فرواگ پنج شنبه ۳۰ ام خردادماه در گالری باروک واقع در خیابان شریعتی تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه موزیک قیر، این آلبوم موسیقی با عنوان «نام من عشق است» اولین آلبوم از این خواننده ی جوان است که در آن ۹ قطعه به نام های تو، مرد چیچکا، گل لاله لاله، خاطره، آی گلم، دخترعمو، جمع اضداد، رنگ زردم و نام من عشق است منتشر شده است.

در این آلبوم موسیقی از اشعار شاعرانی نامی چون حافظ، شیخ احمد جامی، باباطاهر، حسین منزوی، اسماعیل ستار زاده، محمد جعفری و ابراهیم منصفی استفاده شده است.

امیر دارابی، آرین کشیشی، ابراهیم منصفی، فرواگ، سیاوش روشن و اسماعیل ستارزاده آهنگسازان این مجموعه ی موسیقی هستند.

مراسم رونمایی از این آلبوم که با استقبال زیاد علاقه مندان هنر همراه بود با تاخیر یک ساعته برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرهاد مدیری روی صحنه آمد و ضمن عذر خواهی بابت تاخیر به وجود آمده گفت: “سه سال سخت طی شد تا رسیدیم به امشب که تولد این فرزند است، آدم های زیادی زحمت کشیدند از اعتبار و وقتشان مایه گذاشتند تا امشب جشن تولد این طفل باشد.” سپس حضار را به تماشای موزیک ویدیوی قطعه ی گل لاله لاله دعوت کرد.

بعد ازپخش این موزیک ویدیو، فرواگ روی صحنه آمد و گفت: “امشب برای شما دو قطعه از این آلبوم را اجرا خواهیم کرد. اولین قطعه، قطعه ی خاطره است. خاطره کار شگفت انگیز ابراهیم منصفی است که به تنظیم آرین کشیشی، امیر دارابی، علیرضا قهرمانی و من آماده شده است.”

بعد از اجرای زنده ی قطعه ی خاطره موشن گرافیک هر ۹ ترک برای حضار پخش شد و مجددا فرواگ و نوازندگان برای اجرای قطعه ی دوم روی صحنه آمدند.

فرواگ پیش از اجرای دوم به معرفی این قطعه پرداخت و گفت: “جمع اضداد قطعه ی دومی است که امشب اجرا می کنیم. کار تنظیم این قطعه با آرین کشیشی، علیرضا قهرمانی و من بوده است.”

بعد از اجرای قطعه ی دوم مدیری باز هم روی صحنه آمد و گفت: “ما شهریور ماه ۹۵ به خراسان سفر کردیم تا با بزرگان موسیقی خراسان ملاقات کنیم. این بزرگان اگر نبودند قسمت بزرگی از موسیقی و فرهنگ این کشور از بین می رفت. متاسفانه آن ها به هر دلیلی در شرایط خوبی زندگی نمی کنند و این به شدت ناراحت کننده است. امیدوارم این شرایط تغییر کند و آن ها به حقشان برسند. ما بعد از این سفر بود که کار آلبوم را شروع کردیم و این آلبوم جلو آمد تا در پروسه ی میکس حامی حقیقی با تمام وسواس های من کنار آمد و صبوری کرد و کارها به ثمر نشست.”

سپس حضار را به تماشای مستند کوتاهی که از سفر به خراسان تهیه شده بود دعوت کرد.

بعد از تماشای این مستند فرواگ به صحنه بازگشت و گفت: “من سعی کردم در آلبوم از تمام کسانی که کمک کردند تشکر کنم تا در این جا وقت شما را نگیرم. اما باز هم لازم میدانم تشکر کنم از تمام همراهانم که اگر آن ها نبودند من هم این جا نبودم.”

سپس ضمن تشکر از خانواده ی خود و علاقه مندان در مراسم،حضار را به پذیرایی در طبقه ی پایین دعوت کرد.

اختتامیه ی این مراسم با پذیرایی و خرید آلبوم همراه بود و علاقه مندان برای گرفتن امضا و عکس یادگاری با فرواگ به انتظار نشستند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *