بیوگرافی آرمان رایا + عکس های شخصی

زندگینامه جامع و کامل آرمان رایا

بیوگرافی آرمان رایا + عکس های شخصی

Biografi Arman Raya + Pic

بیوگرافی آرمان رایا + عکس های شخصی

*علی باستان* متولدِ ۱۳۸۲/۱۰/۱۵ در شهر بندرعباس که با نام *آرمان رایا* شناخته می شود،خواننده،ترانه سرا و آهنگساز فارسی زبان که در سبک های پاپ،آرندبی،رپ درحال فعالیت است.

آرمان رایا با اصالتی خوزستانی در خانواده‌ای ۳ نفر متولد شد و او دارای یک خواهر که در سال ۱۳۸۸ متولد شده است که تعداد این خانواده را به ۴ نفر رساند.

بیوگرافی آرمان رایا + عکس های شخصی

پدر وی دارای لیسانس برق و در شغل مهندسی مشغول بود و درکنار این شغل گرداننده تالار عروسی و رستوران های بسیاری بود و مادر وی دارای فوق دیپلم به خانه داری مشغول بود.

با وجود وضع زندگی خوب آرمانِ رایا به یک سری از دلایل و مشکلات خانوادگی در سال ۱۳۹۱شاهده طلاق پدر و مادر خود بود و نصف بیشتر زندگی خود و خواهرش را در خانه‌ی عمه،عمو،مادر بزرگ خود به سر برد.
آرمان رایا نه تنها در خوانندگی بلکه او بسیار نوازنده خوب،بازیگر تئاتر و در رشته های مختلف ورزشی نیز همچون فوتبال،فوتسال،بسکتبال،والیبال به خوبی ایفای نقش و فعالیت کرده.
در رابطه با نوازندگی او می توان گفت آرمان رایا نوازنده چندین ساز مختلف مانند گیتار،پیانو،کاخن و انواع ساز های کوبه‌اس همچون درامز و… است.

بیوگرافی آرمان رایا + عکس های شخصی

او همانطور که در بالا ذکر شد بارها در جشنواره های مختلف هنری در رشته تئاتر موفق به دریافت جایزه شد و بارها در مجری گری‌هم موفق به دریافت لوح و تقدیر های زیادی شد.

آرمانِ رایا خوانندگی خود را طبق علاقه ای که از کودکی داشت در سن ۱۱ سالگی با خوندن و اجرای زنده از روی علاقه در بیشتر کافه های بندرعباس داشت و بارها و بارها در بیشتر استیج های بندرعباس موفق به هنرنمایی شد در سن پایین.

آرمان رایا استارت حرفه‌ای خود را از موزیک *پای حرفمم* و آلبوم انجیل میداند با اینکه او دو موزیک با نام های عطر و شبا به سایت ها و فضای مجازی ارزه کرده بود اما شروع حرفه ای خود را با موزیک *پای حرفمم*از آلبوم انجیل که ۹ تِرَک به همراه دارد میداند.
او موزیک *پای حرفمم* که موزیکی پر از رمز و راز هست را به همراه *علی ضربت* با مدت زمان ۸:۰۸ در ۲۸ خرداد ماهِ ۱۴۰۰ با تنظیم *محمد سُل* منتشر کرد.

بیوگرافی آرمان رایا + عکس های شخصی

آرمان رایا با سِن پایین جزو محدود نفرات یا اولین خواننده‌ی نسل جوان است که در بیشتر سبک ها با ترانه خود میسازد و می خواند و آلبومی با تنوع سبک بالا و تایم بالا به فضای مجازی منتشر می کند و آرزوی موفقعیت در تمامی مراحل زندگی را برای این هنرمند جوان داریم.

اینیستاگرام:
@armnraya
یوتیوب:
Arman Raya
و در سایر اپلیکیشن های مجازی با اسم Arman Raya درحال فعالیت است

آرمان رایا Arman Raya

4.2/5 - (30 امتیاز)
  1. AmiRamHit گفت:

    آررررمااااااننننن عشششققققققههههههه ددداااادااااشششمممم?????
    بِطَبِیعَت قسم ولت نمیکنیم آرمان دادا?چاکر آقا داوود✌??

  2. AmiRamHit گفت:

    تا ابد با تو?♾آرمان دادا

  3. AmiRamHit گفت:

    آرررماااااااااننننن عشششقققققهههههه داداااااشششش??مرصی که هستییی ستتووون??تاابدباتو?♾
    یا خود آرمان رایا???❤
    پ.ن: چنل جدید تلگرامشو هم جوین شید !

  4. pouya zarbat گفت:

    سوتونی ارمان تاج سری مرد??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *