دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای سالار عقیلی به نام کلام آخر

ترانه سرا : احسان افشاری / موزیک : علیرضا دریایی / میکس و مستر : حامد حقیقی

پیانو : امید اصغری / عکس : معین هاشمی نسب / طراح : مهدی جوادی نسب

مجوز ارشاد : ۹۷-۴۳۲۳

dec41903-39b5-42b8-9f35-4e9c53ef3b97

Download New Album Salar Aghili Called Kalame Akhar

#سالار عقیلی و علیرضا دریایی#کلام آخر

آلبوم کلام آخر اثر تازه سالار عقیلی با همکاری علیرضا دریایی به عنوان آهنگساز و احسان افشاری به عنوان ترانه سراست. هفت تصنیف ارکسترال با آهنگسازی و تنظیمی پخته و تاثیرگذار کلام آخر را به یکی از بهترین آلبوم‌های عقیلی تبدیل کرده است. آلبوم با یک تصنیف میهنی زیبا شروع می‌شود و قطعه گونه‌ایست که می‌توان از عمق احساس خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا لذت برد. ردپایی از سفارشی و فرمایشی بودن نیز در آن نیست. در ادامه قطعات به زیبایی و مهارت ساخته و اجرا شده‌اند و تعدادی از بهترین نوازندگان کشور در آن حضور داشته‌اند. دریایی در هفتمین قسمت تکنوازی کوتاه و زیبایی را به کار اضافه کرده تا هنر نوازندگی‌اش نیز بر مخاطب پوشیده نماند. دانلود آلبوم کلام آخر به صورت قانونی به معنای تسهیل حرکت موسیقی و هنر ایرانی در عرصه‌های جهانی است.

 

امیرعباس ستایشگر (ناشر آلبوم) درباره این اثر می گوید: یکی از مهم ترین عوامل موفقیت تصانیف ارکسترال دهه ۴۰ و ۵۰ رویکرد همگرایی مثلث آهنگساز ، خواننده و شاعر بوده است . یعنی وقتی هر سه با تعامل کار می کردند نتیجه همیشه خوب می‌شده است. این موضوع در این آلبوم برای بنده قابل توجه بود.

او ادامه داد: فضای این آلبوم همچنین دیدگاهی را شامل می شود. جدا از اینکه هارمونی ها و تنظیم از یکسو و انتخاب واژه ها و ترانه سرایی از سویی دیگر رویکردی معاصر تر و امروزی تر دارد.

نوازندگان این اثر ناصر رحیمی (فلوت) ، حسام صدفی نژاد (ابوا) ، هومن نامداری (کلارینت) ، فرشاد محمدی (فاگوت) ، مهدیس گلزار کاشانی (پیانو) ، علی جعفری پویان ، مونیکا لران ، احسان شامی ، سهراب برهمندی (ویلن آلتو) ، آتنا اشتیاقی (ویولن سل) ، پورنگ پور شیرازی (کنترباس) ، رامین صفایی (سنتور) ، بهزاد رواقی (تار) ، گوهرناز مسائلی (تنبک) ، روزبه زرعی (دف و ساز های کوبه ای) و علیرضا دریایی (ویولن ، ویولن آلتو و کمانچه) هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *